BRILJANTNA IDEJA
|
OBNOVA Industrijske arhitekture
OBJEKT Limonaia Bernini, Gargnano, Gardsko jezero, Italija
INVESTITOR Garda Engineering Srl., Brescia,
ARHITEKT Studio Feiffer e Associati, Venedig
STORITEV WÖHR 4x Parklift 462-205, 1x Drehscheibe 505 |
Ali poznaš deželo, kjer cvetijo limonovci? (JW Goethe)
Na zahodni obali Gardskega jezera po pozoren obiskovalec naletel na čudovito industrijsko arhitekturo limoninih nasadov, ki segajo vse v 16. stoletje. Prav način gradnje limoninih nasadov, je bil na področju Garde nekaj izjemnega. Okoli 300 m dolgi in 50 m široki nasadi so bil obdani z do 7 m visokimi zidovi, iz apnenega kamna z namenom ohranjanja toplote sonca.
Projekt obnove te ekskluzivne lokacije, povsem ob obali jezera, se je začel že v letu 2004. Investitor se je z arhitektom odločil za skrbno obnovo "Green Building" za popolno revitalizacijo okolja. Za sanacijo obstoječih in novozgrajenih objektov so bili skrbno izbrani gradbeni materiali, od starih skodel, do kamnov iz okolice. Zaradi naklona teras je bila naloga gradnje objektov zelo zahtevna, možnosti za postavitev garaž pa teoretično sploh ni bilo.
V 3 stavbah je investitor pridobil v 6 apartmajev. Zagotoviti je moral še, minimalno 8 parkirnih mest. Osnovna zahteva pa je bila ta, da se parkirana vozila se smejo videti, saj bi drugače popolnoma izničila vso lepoto okolice. Pogoj se je lahko izpolnil le z umestitvijo pogrezljivih sistemov, »Versenkgarage Wöhr Parklift 462«, saj ni bilo drugih alternativnih rešitev za parkiranje na ulici ali drugih sestavnih delih zemljišč.
|
|
|
|
|
Rdeči Ferrari zaseda zgornji nivo zadnjega parkirnega sistema. Parklift 462 v določenih pogoji omogoča parkiranje tudi na zgornji ploščadi. |
Sicer pa je zgornja ploščad Parklifta 462 v spuščenem položaju lahko prevozna z vozili maksimalne teže 2,6 t. Višje obremenitve so možne po dogovoru s proizvajalcem. |
Voznik zapelje svoje vozilo vzvratno na obračalno ploščad »Drehpaltte 505«,
|
|
|
|
|
|
|
v tem primeru izstopi iz vozila in se napoti do centralne nadzorne omarice, |
kjer s kontaktnim stikalom obrne ploščad za 180 stopinj, v smeri vožnje, |
da bo lahko brez manevriranje zapustil zemljišče. |
|
|
|
|
|
|
Ko vozila zapustijo zemljišče, na področju parkiranja ni opaziti nobenih vozil več.
|
Da bi voznik svoje vozilo (moder BMW) lahko uporabil gre do centralne nadzorne omarice, |
kjer pritiska na kontaktno stikalo na omarici tako dolgo,
|
|
|
|
|
|
|
da svoje vozilo dvigne na zgornji nivo,
|
dokler ne doseže položaja za izvoz vozila.
|
Nato voznik zapelje na obračalno ploščad »Drehpaltte 505«, kjer vozilo obrne v smeri vožnje. |
|
|
|
Zemljišče na obali jezera Garda je razporejeno neposredno z vzporedno dovozno cesto.
|
Dostop iz ulice do zemljišča je po strmi rampi. |
Vse štiri parkirne sisteme »Parklift 462« se upravlja iz enega preglednega mesta,
|
|
|
|
kjer voznik izbere vozilo in pritiska na kontaktno stikalo na omarici tako dolgo, dokler se izbrana faza ne konča.
|
Voznik se nato napoti do svojega vozila.
|
Odprti parkirni sistem je komfortne izvedbe, s široko ploščadjo in 2,05 stojne višine. |
|
|
Pa zaključku postopka voznik spusti ploščad nazaj v položaj mirovanja. |
Pogled z druge smeri, natančno dokazuje, da so bile parkirne ploščadi » Wöhr Parklift 462 « idealna rešitev za zagotovitev zadostnega števila parkirnih mest in predvsem za ohranitev neokrnjenega naravnega okolja. |
Še drugi zanimivi primeri umestitve skritega parkirnega sistema!
V dvorišču pod zaščitenimi tlakovci:
V garaži pred drugimi sistemi.
Pred vhodom v garažo.
Na dvorišču projektivnega podjetja.
|